استودیوی AdHoc در حال حاضر به‌طور جدی در حال بررسی امکان ساخت فصل دوم بازی Dispatch است و به‌زودی تیم توسعه به تصمیم نهایی خود دست خواهد یافت.

تبلیغات

نیک هرمن، بنیان‌گذار استودیو و کارگردان پروژه Dispatch، اخیراً در یک مصاحبه به توضیحاتی پیرامون شرایط فعلی پرداخت:

چون مردم هنوز اطلاعات دقیقی درباره روند کار ما ندارند، احساس نگرانی می‌کنند. این مسئله برای ما یک چالش بزرگ محسوب می‌شود. علاقه‌مندان به‌دنبال دانستن این هستند که آیا ما فصل دوم را تولید خواهیم کرد یا خیر. به زودی جلسه‌ای خواهیم داشت تا تصمیمات نهایی را اتخاذ کنیم، چرا که در این مدت بر روی نسخه نخست بازی تمرکز داشتیم.

در این گفت‌وگو که به‌صورت زنده از یورگیمر منتشر شد، هرمن و پیر شورت، نویسنده اصلی و یکی از بنیان‌گذاران استودیو، به وضعیت فصل دوم اشاره کردند. هرچند هرمن تصریح کرد که هنوز تصمیم نهایی در مورد فصل دوم گرفته نشده، اما نشانه‌هایی وجود دارد که احتمال ساخت فصل دوم بسیار بالا است. در حین مصاحبه، پیر شورت به شخصیتی اشاره کرد که حذف شده و به آیدل‌های پاپ کره‌ای شباهت داشت. این شخصیت که نامش وینتر است، قرار بود در یک مثلث عشقی نقش داشته باشد. شورت با لحنی طنزآمیز اعلام کرد که شاید وینتر در فصل دوم به بازی افزوده شود.

استودیوی AdHoc از ساخت فصل دوم Dispatch و نگرانی‌های پیرامونش گفت - لینک ۳۶۵

زمانی که از شورت پرسیدند آیا استودیو واقعاً در فکر تولید فصل دوم است، او پاسخ داد که ما به مانند هر پروژه دیگر، احتمال ساخت فصل دوم را بررسی می‌کنیم. با وجود موفقیت خارق‌العاده بازی Dispatch، که تنها در مدت کوتاهی دو میلیون نسخه فروخته است و طرفداران فراوانی جلب کرده، اما استودیو هنوز نگران ادامه این موفقیت است. پیر شورت، در توضیح این نگرانی‌ها به نکته‌ای جالب اشاره کرد:

مشکل ما شبیه به نوشتن آلبوم‌های موسیقی است. برای نوشتن آلبوم نخست، شما تمام عمرتان را زمان دارید، اما برای آلبوم دوم فقط هشت ماه وقت خواهید داشت. احساسی شبیه به این در ما وجود دارد. برای تولید فصل اول زمان زیادی گذاشتیم. هفت سال مدت زیادی است. اگر بازی با کیفیت پایین می‌بود، واقعاً شرمنده می‌شدیم، چرا که زمان زیادی را به آن اختصاص دادیم. ما زمانی مشابه زمان توسعه GTA 6 را برای این پروژه در نظر گرفتیم، بنابراین باید نتیجه کار بسیار راضی‌کننده باشد. با این حال، ما درک می‌کنیم برای فصل دوم زمان کافی در اختیار نداریم، زیرا می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به نیازهای موجود پاسخ دهیم. فشار زیادی بر دوش ماست. فصل دوم عمدتاً به این موضوع مربوط خواهد بود که چه چیزهایی در آن گنجانده نشده، به جای اینکه به آنچه در آن وجود دارد، بپردازیم.

در ادامه، نیک هرمن به توضیحاتش ادامه داد:

هیچ انتظاری از فصل اول وجود نداشت، حداقل نه از جانب بیرونی‌ها و نه از سوی مخاطبان. مردم فقط باید به بازی می‌پرداختند و از آن لذت می‌بردند. برای فصل اول، هیچ گونه توقع یا نظری در ذهن افراد وجود نداشت. اما برای فصل دوم، اگر این پروژه ادامه یابد، می‌دانیم که با چالش‌های متفاوتی مواجه خواهیم شد.

اشتراک‌گذاری »