در گفت‌وگوی اخیر با رسانه GameInformer، سه تن از اعضای کلیدی استودیوی Bethesda بالاخره درباره مراحل توسعه بازی مورد انتظار The Elder Scrolls 6 صحبت کردند. اگرچه اطلاعات مشخصی درباره زمان عرضه ارائه نشده است، اما آنها تأکید کردند که این پروژه با قدرت در حال پیشرفت است.

تبلیغات

در این مصاحبه، آنگلا براودر (مدیر استودیو)، تاد هاوارد (کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی) و امیل پاگلیارولو (مدیر طراحی استودیو) به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ دادند. تاد هاوارد با اشاره به اینکه «توسعه واقعاً در مسیر خوبی قرار دارد»، خاطرنشان کرد که اکنون اکثر اعضای تیم به صورت متمرکز بر روی نسخه ششم کار می‌کنند. وی افزود:

ما از گذشته به کار بر روی چند پروژه به صورت همزمان عادت کرده‌ایم و وقت کافی برای پیش‌تولید صرف می‌کنیم تا از کیفیت نهایی کار اطمینان حاصل کنیم. هرچند که دوست داشتیم کارها سریع‌تر به نتیجه برسد، اما ما می‌خواهیم این پروسه به درستی انجام شود.

امیل پاگلیارولو نیز با صدایی صریح وضعیت را توصیف کرد و گفت: «می‌توانم تأکید کنم که کار در حال انجام است!» او همچنین به فشارهایی که از سوی بازیکنان برای عرضه سریع بازی وجود دارد اشاره کرد و تصریح کرد:

فشارهایی که بازیکنان به ما وارد می‌کنند، تفاوتی با آنچه که خودمان بر خودمان می‌گذاریم ندارد. می‌دانم که انتظار برای علاقمندان به بازی دشوار است، اما تولید یک بازی نیازمند زمان زیادی است.

او به تأخیر اخیر بازی GTA 6 نیز اشاره کرده و آن را «شاید هوشمندانه‌ترین تصمیم ممکن» خواند، زیرا بازی‌های بزرگ علاوه بر زمان ساخت به مدت زمان قابل توجهی برای بهینه‌سازی و برطرف کردن اشکالات نیاز دارند. پاگلیارولو اضافه کرد:

آیا طرفداران واقعا چه چیزی می‌خواهند؟ آیا یک بازی که زودتر از زمان مقرر منتشر شود و انتظارات را برآورده نکند؟ یا چیزی که به اندازه کافی زمان صرف شده تا وقتی عرضه شود بی‌نظیر باشد؟ ما زمان کافی را صرف می‌کنیم و تا زمان لازم پروژه را ادامه خواهیم داد تا نتیجۀ نهایی بسیار عالی باشد.

آنگلا براودر نیز با ابراز خوشحالی از آنچه پیش رو است، تأکید کرد که پیشرفت‌های سخت‌افزاری و تکنولوژیکی به وجود آمده از زمان آغاز پروژه تا به امروز، امکانات بی‌شماری را به The Elder Scrolls 6 اضافه کرده که این برای تیم توسعه‌دهنده واقعاً هیجان‌انگیز است.

به نظر می‌رسد که Bethesda با یادگیری از تجربیات پیشین خود (همچون Starfield)، این بار در پی آن است که تا زمانی که از کیفیت نهایی محصول اطمینان حاصل نکند، هیچ عجله‌ای برای عرضه نداشته باشد، حتی اگر این به معنای طولانی‌تر شدن زمان انتظار برای طرفداران باشد.

اشتراک‌گذاری »