بر اساس اطلاعات منتشر شده از جانب اینسایدر معروف، یعنی Moore’s Law Is Dead، باید گفت که نسخه جدید PSSR پلی استیشن از قابلیت Frame Generation بیبهره خواهد بود. سونی بهطور قطع هیچ برنامهای برای گنجاندن این ویژگی در PSSR 2 ندارد.

بر اساس شایعات پیشین، سونی در حال توسعه نسخهای پیشرفته از PSSR است که بهینهتر عمل کرده و مصرف حافظه و GPU کمتری دارد و همچنین کیفیت تصویر را افزایش میدهد. علاوه بر این، برخی منابع اذعان دارند که برای پشتیبانی کامل از این نسل جدید فناوری، نیاز به بهروزرسانی بازیها خواهد بود، زیرا احتمال تغییر کامل API وجود دارد. با این حال، بهنظر میرسد یک ویژگی اساسی در PSSR 2 وجود نخواهد داشت.
Moore’s Law Is Dead در جدیدترین قسمت پادکست Broken Silicon اطلاعات جدیدی درباره این فناوری، به نقل از توسعهدهندگان و مدارک معتبر، ارائه داده است. این افشاگر بیان کرده که زمانی که از منبع معتبر در مورد احتمال داشتن Frame Generation در نسخه جدید PSSR سوال کرده، به این پاسخ رسیده است:
در PSSR جدید هیچ نشانهای از فریم جنریشن وجود ندارد. من حتی نشنیدهام که یک توسعهدهنده از سونی خواسته باشد که این قابلیت را به تکنولوژی اضافه کند.
سونی نه تنها روی فریم جنریشن کار نمیکند، بلکه میداند که بازیسازان به شدت از آن بیزارند، بیزارند و بیزارند!

عدم وجود این قابلیت در نسخه جدید PSSR به محدودیتهای فنی مرتبط نیست. حقیقت این است که سونی به دنبال بهبود کیفیت تصویر در نسل بعدی این فناوری است و وجود فریم جنریشن ممکن است باعث بروز مشکلات بصری گردد. بروز Artifactها یا خطاهای تصویری و ناهماهنگی در فریمها و حرکات، از جمله مسائل رایج در استفاده از فریم جنریشنها محسوب میشوند.
